راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک
نوشته شده توسط : emami

ماشین ظرفشویی مجیک دارای برنامه های کاربردی متنوعی است که باعث شده تا مصرف کنندگان از آن رضایت کامل داشته باشند. این محصول به صورت حرفه ای طراحی شده است و دارای کیفیت ساخت عالی است. اگر درصدد این هستید که یک ماشین ظرفشویی مجیک خریداری کنید، با ارائه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک و بررسی کیفیت ظرفشویی مجیک در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا به راحتی از آن استفاده کنید.

اولین چیزی که در آموزش استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک بیان شده است، آموزش نصب و راه اندازی این محصول می باشد. برای راه اندازی این دستگاه، ابتدا به ولتاژ کاری آن توجه کنید. ماشین ظرفشویی مجیک با ولتاژ 230 ولت کار می کند؛ بنابراین باید آن را به منبعی وصل کنید که دارای چنین ولتاژی باشد. شیلنگ ورودی آن را به شیر آب وصل نمایید. مطمئن باشید که اتصال آن به درستی انجام شده باشد. سپس شیلنگ تخلیه آن را به لوله فاضلاب وصل کنید. دستگاه را به برق وصل کرده و از امکانات آن بهرمند شوید. البته برای این که از نصب و راه اندازی اصولی این دستگاه مطمئن باشید و بتوانید از گارانتی آن استفاده کنید، بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

  

نکات مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک

زمانی که می خواهید با استفاده از این محصول، ظروف خود را بشویید باید این ظروف را به صورت اصولی در آن بچینید. بشقاب ها، ماهی تابه و دیس ها را در سبد قرار دهید. بر اساس راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک باید ظروف گود را به صورت برعکس قرار دهید تا آب بتواند بر روی آنها جریان داشته باشد. قاشق، چنگال و چاقو را نیز باید در سبدهای مخصوص خود بگذارید. فنجان ها نیز سبد مخصوص به خود را دارند. از قرار دادن ظروف در بخش دستگیره، خودداری کنید. هرگز ظروف نقره ای، پلاستیکی و چوبی را داخل این محصول نگذارید. در ضمن قبل از این که این ظروف را داخل سبدها بچینید باید مواد غذایی موجود در آنها را خالی کنید.

از دیگر نکاتی که باید در استفاده از این محصول رعایت کنید می توان به استفاده از مواد شوینده مناسب و همچنین آب با سختی کم، اشاره کرد. این امر سبب می شود تا املاح در شیلنگ های دستگاه، رسوب نکند. به این ترتیب دیگر نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک نخواهید داشت.

آشنایی با دکمه های روی پنل ماشین ظرفشویی مجیک

از دیگر موارد قید شده در آموزش استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک، آشنایی با دکمه های روی پنل دستگاه است. با استفاده از این دکمه ها می توانید برنامه شستشو و دمای آب را تنظیم کنید.

Power
این دکمه به منظور خاموش و روشن کردن ماشین ظرفشویی مجیک، تعبیه شده است.

Start/pause
اگر بخواهید در شستشوی ظروف، وقفه ای ایجاد کنید یا برنامه شستشو را تغییر دهید می توانید این دکمه را فشار دهید.

Program
این دکمه، برنامه شستشو را تعیین می کند و برای تغییر این برنامه ها به کار می رود.

Plus Select
با استفاده از این دکمه می توان درو شستشو را اضافه کرد. در ضمن می توان دستگاه را تنظیم کرد تا ظروف را خشک کند.

Delay Start
از این دکمه برای شروع کار دستگاه با تأخیر استفاده می شود.

در ضمن بر روی پنل این محصول، نشانگر مقدار زمان باقی مانده و نشانگر کارکرد دستگاه نیز وجود دارد.

نتیجه گیری

با استفاده از نکاتی که در این مقاله عنوان شد باید نهایت دقت را در استفاده و نگهداری از این محصول به کار بگیرید. به این ترتیب احتمال این که دستگاه دچار ایراد شود، کاهش پیدا می کند. در صورتی که با هر گونه اخلال در عملکرد این محصول موجه شدید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. این مرکز، تعمیرات را در کمترین زمان و در محل، انجام خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: